poniedziałek, 29 lipca 2013

TA DAM !


TA DAM !

Mam ogromną niespodziankę dla wszystkich czytelników Just a little patience.
Otóż ja, Rain pragnę osobiście wszystkich przeprosić za to, że się poddałam i że przestałam go pisać.
Więc jeśli znajdzie się...ktoś...ktokolwiek, to jeszcze chciałby czytać kolejne rozdziały o życiu Rain i Duffa, to dajcie mi znać.
Nawet te anonimowe osoby.
Wiecie, to nic was nie kosztuje a ja przynajmniej będę wiedzieć, że nie wrócę na marne. 

PS. Choć nikt mnie do tego nie namawiał, to chciałam podziękować Liz bo jej to trzeba dziękować nawet jak  nie ma za co, Madzi która niby czyta niby nie ale i tak jej dziękuję i Vicky, która teraz jest Nope. Wróciłaś z Please take me home...więc dało mi to do myślenia.Dzięki na inspirację :*

Tak więc jeszcze raz proszę, jeśli chcecie to napiszcie. Wszystko zależy od Was.

Dałam czerwoną czcionkę, żeby było że to takie ważne xd






12 komentarzy:

  1. Ja będę czytać z ogromną chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że chcemy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. NO JASNE ZE CHCEMY MISIU :**
    JUZ SIE CIESZE !! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, ze chcemy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 razy tak :D
    <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. WRACAJ! Błagam wracaj!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. No jasne ,że tak czekam na Just a little patience i na kolejne rozdziały Reckless life *_* XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcę czytać kolejne rozdziały o
    życiu Rain i Duffa.Chcę czytać kolejne rozdziały o życiu Rain i Duffa.Chcę czytać kolejne rozdziały o życiu Rain i Duffa.Chcę czytać kolejne rozdziały o życiu Rain i Duffa.Chcę czytać kolejne rozdziały o
    życiu Rain i Duffa.Chcę czytać kolejne rozdziały o życiu Rain i Duffa.Chcę czytać kolejne rozdziały o życiu Rain i Duffa. Daję znać. :3

    OdpowiedzUsuń
  9. No jasne, że ja chcę i to bardzo!!!!!! Byłoby super jakby ich perypetie wróciły i fajnie, że pomyślałaś o powrocie ;)

    OdpowiedzUsuń